header

header

Wednesday, 14 March 2012

Twinkle Away


Heyy Earthling , Readers and Haters !
Twinkle away :) hee . Tu laa tajuk lagu untuk belog kyra kali nii . Sangat suka lagu tu . Lagu tu ada simpan macam-2 kenangan . Kenangan kyra dengan Kila Shuhaimi , Amalia Azmi & Kila Tarmizi . Haha dorang selalu jadi mangsa dengar kyra nyanyi lagu tu . Kadang-2 Kila shuhaimi akan ikut menyanyi sekali . Hmm sangat-2 rindu dekat kalian semua . Kenangan lain , ada sorang mamat nii kena paksa hafal lagu nii . Haha masa tu kyra merajuk dengan dia . Kitaorang hanya laa kawan biasa masa tu . Haha dia pujuk kyra , but kyra cakap . " kalau nak i maafkan u , u kena nyanyi dulu " haha . Dia tanya laa lagu apa . Yeah ! siapa suruh tanyakan . Kyra pun sebut laa lagu ni . Dia tahu , tapi dia tak berapa nak hafal lagu nii . Dia nyanyi laa mana yang dia tahu . Haha habis je dia nyanyi , Kyra ugut dia . kyra suruh dia hafal lirik lagu nii . Klau tak ..... hahahaha TOP SECRET ! Haha sangat kejamkann kyra . But akhirnyaa , dia da hafal lirik lagu tu :) . Untill now dia nyanyikan juga lagu tu dekat kyra . Hee bila dengar lagu nii , mesti teringat semua tu . Sayang kau pakcik ! haha wekk ok malu . Kbye 

No comments:

Post a Comment