header

header

Tuesday, 10 April 2012

Stop doing that !




Holla Earthling , Readers and Haters !
Ok Assalamualaikum for muslims readers yaww :)
Da bersedia nak baca apa yang kyra nak mengarot untuk petang nii . Haa kalau belom , tarik nafas . Make yourself more comfortable ok . Ok hari nii kyra nak marah-2 boleh kann . Kyra rasa marah sangat-2 bila kawan-kawan kyra buat sesuatu yang sangat-sangat laa bodoh . Hmm lebih-2 lagi kalau buat perkara bodoh  tu kerana insan yang bernama lelaki ! hey girls ! WAKE UP LAAAAA !! korang sedar tak apa yang korang da buat ni . Heisy kyra ingatkan sorang je kawan kyra yang ngokngek buat benda nii . Rupa-2nyaa ramai lagi kann . Hmm yang sorang tu habis da kena sembur ngan kyra , now dia da tak berani lagi da nak buat benda-2 tu . Haha mesti korang tertanya-2 kann apa laa yang diaorang buat ? Hmm diaorang akan ukir nama bf diaorang dekat lengan . Sayang sayang ku sekalian , tolong laa jangan buat benda bodoh tu lagi . Diaorang tu belum tentu lagi atau belum sah lagi sebagai suami korang kot . If betol diaorang tu memang jodoh korang , takkan laa korang nak sakitkan diri korang sendiri atas sebab boyfie korang tu . Korang bukan main lagi menahan sakit tapi boyfie korang ada rasa ke sakit yang korang rasa ? OMG ! tolong laa berhenti buat benda-2 tu semua ea kawan-2 yang disayangi . Kyra marah korang sebab kyra sayang kat korang , korang tu kawan kyra :') . Sedih sangat-2 bila tengok korang nangis-2 sebab boyfie dalam masa yang sama korang menangis menahan sakit . Korang bukan main lagi cakap buat tattoo heh betol ke apa yang kyra eja tu berdosa pe semua . Apa korang ingat ukir nama bf korang kat lengan tu tak berdosa ke hah ? Hey ukir nama boyfie korang kat tangan dengan buat tattoo tu tak ada beza laa sayang ! Heisyy geram nii . Sudah laa ea korang , berhenti laa buat semua tu . Kalau betol boyfie korang buat korang sedih , jangan laa seksa diri sendiri . Apa susah , buat laa boyfie korang sakit hati balik haha . Buat laa apa-2 yang lain asalkan tak sakitkan diri korang sendiri . Enough ea kawan :') . Kalau susah sangat , bila sedih call laa kyra . Txt ke , mana tao reda  sikit sedih korang tu lepas da luahkan kat kyra . Please kawan , merayu sangat-2 jangan buat lagi . Kyra sayang awak-2 semua :) . Big hug ! haha Ok itu je kot untuk hari nii . Thnx sebab sudi membaca sampai habis :)

P/S : Kyra tak mntion nama siapa-2 pun kat atas nii and niat kyra bukan untu aibkan kawan-2 kyra . Kyra cuma nak bagitahu apa yang kyra rasa dekat kawan-2 kyra . tu je :) . Untuk kawan-2 kyra yang baca , kyra sayang awak kawan . Jangan buat lagi ea .

No comments:

Post a Comment