header

header

Thursday 27 December 2012

suka dan duka

hye Assalamualaikum semuaaaaaaa :) .. setiap manusia pernah ada suka dan duka atau pun kenangan manis dan kenangan pahit sepanjang hidup di dunia yang dipinjamkan kepada kita nii ... sekarang ada yang sedang suka , dan ada juga yang sedang menderita .. same goes too me , baru sahaja kyra dengan keluarga nak bergembira datang lagi duka dalam keluarga kyra .. haritu kyra dengan family pergi ke karnival 1001 rasa .. alaa kat kajang , karnival sate tu .. kami sekeluarga happy masa tu , da lama tak keluar macamtu .. lama sangat tak luangkan masa dengan family kyra macamtu .. dulu ayah dengan mama selalu bawa kyra dengan adik-2 berjalan .. but now da tak ada da ... i am so happy on that day walaupun tak macam dulu sangat .. kyra tetap happy dapat luangkan masa bersama ..


ni laa kyra , ni masa pagi yang kitaorang keluar tu .. haha nampak tak muka bahagia tu walaupun masa tu tengah rumit dengan tambi kyra .. hee maaf ea ajid masa tu .. emosi terlebih :) .. kyra keluar dengan ayah and adik-2 pergi cari baju sekolah adik-2 pe semua .. sampai ke kajang tao cari baju hehe .. 


tapi tu semua da tak ada maknanya lagi untuk kyra .. sebab dalam kyra dan adik-2 bergembira , mama dengan ayah pula berduka hmm .. semalam baru kyra tao yang ayah sebenarnya ada masalah sikit .. emm masalah apa ? err malu nak bagitahu , biarlaa kyra je yang tahu .. tak ada seorang pun yang boleh tolong even kakak mama kyra pun sama hmm ... apa masalahnya kalau membantu , adik beradik :'( .. keluarga suami dia boleh pula dia tolong , keluarga sendiri , darah daging sendiri pun hmm .. ok laa taknak cakap banyak .. mama cakap kita pindah pun ada sebab .. kalau ikut mama , mama pun taknak pindah rumah .. kita kena tolong ayah .. hmm ok mama , kyra tak kesah pun pasal pindah rumah nii .. i am ok with it .. InsyaAllah , kyra akan cuba tolong mama dengan ayah one day .. 

p/s : untuk kawan-2 kyra yang membaca ni , please elajar ea daripada kesilapan .. jangan diulang lagi kesilapan yang sama .. kalau da tahu apa akibatnya , fikir dulu ea sebelum bertindak .. sayang awak semua :) bye salam ~


No comments:

Post a Comment