header

header

Thursday, 26 April 2012

Hobi lagi ^ , ^

Nampak tak girl yang tengah membaca tu . Haha girl tu tak ada kena mengena pun ngan Kyra hee :)
Saje letak gambar tu , bersesuaian dengan entry kyra kali nii !

Holla Earthlings , Readers and Haters !
Assalamualaikum for muslims readers and stalkers :) hee 
Ok entry kyra kali nii is hehe saje je nak sharing is caring dengan korang pasal hobi kyra . Oh tidak ! bukan hobi yang selalu tu tapi nii lain . Hehe yang selalu tu da tak nak citer da laa . Ok hobi kyra selain daripada snap-2 picture is READING NOVELS hee :) . Suka sangat sangat sangat saaangat baca novel . Haha selalunyaa orang selalu bertanggapan yang bahawa girl yang suka baca novel nii mesti JIWANG KARAT ! ehem-2 tak semua girl yang suka baca novel tu macam tu ea . Harap maklumm ... haha Kyra mengaku laa kadang-2 baca novel nii boleh bawa kita ke dunia lain haha . Faham tak apa maksud kyra err buat-2 faham je laa ea . Bila cerita tu teramat sangat laa sadiss hee kyra menangis juga kadang-2 . Yup ! hati kyra nii memang terlampau lemah malah lembut haha . Senang sangat-2 tersentuh kot . Bila situasi dalam cerita tu tengah dingin haha dengan kyra-2 sekali naik hangin . Haha dah nak buat macam mana , kyra memang macam tu . Tak dapat nak diubati lagi dah . Kawan-2 kyra yang rapat ngan kyra tahu laa macam mana reaksi kyra bila baca novel . Nanti bila ada orang yang kacau , kawan kyra yang rapat ngan kyra tu akan cakap " jangan kacau minah tu baca novel , nanti dia kena baca balik dari awal baru kau tahu " . Haha nak tahu kenapa dia cakap macam tu ? Kyra nii bila orang kacau kyra baca novel . elok-2 da sampai line 15 kena ulang line 1 balik haha . Tak boleh ouh sebab konsentrasi terganggu tadi hehe . Now tengah baca novel tajuk dia Tuan rumah , Pembantu rumah . Da lama sangat-2 tak beli novel sendiri , buku tadi tu kyra pinjam Iman punya haha ok korang boleh tekan nama iman tu kalau nak tengok blog dia :) . Kyra sekarang nak mulakan balik hobi kyra nii . Kyra nak beli novel-2 banyak-2 haha . Rak novel kyra pun da penuh , tak tahu laa nak simpan mana pula lepas nii . Ada juga yang meminjam novel kyra tapi tak pulang-2 . Hmm sedih laa :( sayang tahu novel-2 tu . Novel-2 kyra semua kyra balut huhu siapa yang nak pinjam ada syarat-2 dia :) .

Syarat pertama
Kyra nak keadaan buku kyra sebelum dan selepas pinjam dalam keadaan yang tak komot-2 

Syarat kedua
No lipat-2 , guna penanda buku eh kalau nak tanda sampai mana dah korang baca 

Syarat ketiga
Kalau nak buka buku tu jangan kasar-2 . Jangan kangkang kan dia besar-2 haha aloo cane ea nak cakap haha faham-2 je laa ea 

Syarat keempat
Dilarang menconteng atau mengotorkan buku tersebut walaupun hanya secalit kotoran pun haha

Syarat kelima
Tolong laa pulangkan balik selepas membaca yee 

Haha tu laa antara syarat yang dikenakan kepada para peminjam haha :) . Macam manaa kyra jaga buku tu , macam tu laa para peminjam kena jaga juga . Semua novel kyra nampak macam baru je beli dan tidak disentuh lagi haha Alhamdulillah . Para peminjam setakat nii semua dengar cakap haha :) . Korang cuba laa baca novel . Best sangat-2 . Belum cuba belum tahu kann :) haha kbye !

No comments:

Post a Comment