header

header

Wednesday, 16 May 2012

maaf kawan :)


Hye Earthling , Readers and Haters !
Assalamualaikum for muslims readers :)
hmm sebenarnyaa malas nak post entry ni tapi hmm tak tahu nak mengadu dengan siapa lagi sekarang nii . So kyra amek keputusan nak cerita kat sini je la , mungkin boleh tenang sikit hee . Emm tadi kyra online fb , tiba-2 ada kawan kyra IM kyra . Err kawan kyra tu cina , lelaki . Dulu kyra memang rapat ngan dia , tu pun sebab Bestie kyra kapel ngan mamat tu dulu . Kyra anggap mamat tu kawan , tak pernah lebih pun dari tu . Tadi tiba-2 dia buang tebiat kot haha baca laa apa yang dia cakap nii ....

Ah Sheng : Oii
Kyra Bieboo : Weii apa !
Ah Sheng : Sje je kcu ko hahaha
Kyra Bieboo : Tak ada amoi lain ke yang kau nak kacau hah ?
Ah Sheng : Ko r amoi aku hahaha
Kyra Bieboo : Haha banyak laa kau
Ah Sheng : Tol r kan 
Kyra Bieboo : Haha untuk kau semua boleh 
Ah Sheng : Hahaha ko kat ne ??
Kyra Bieboo : Aku kat mana ? soalan yang sukar untuk dijawab haha . aku kat rumah laa .. taknak tanya rumah aku kat mana ?
Ah Sheng : Umah ane r ?? aku lupa laa hahaha
Kyra Bieboo : Ah kau , nii nak marah nii .. kau yang rajin datang rumah aku , kau tak tahu pula .
Ah sheng : Haah aku lupa laa . weh aku still sayang kau macam dulu .. kau nak tak jadi bulan di hati aku <3
Kyra Bieboo : Sayang aku macam dulu ? Sejak bila kau sayang aku , aku tak pernah tahu pun .. HELLO HELLO ! APEK WAKE UP ! MIMPI EA ..
Ah Sheng : Haha , kau memang takpernah tahu sbb aku tak bagitahu kau kan ? aku segan lah nak bagitahu kau takot kau tak boleh nak terima aku seadanya :)
Kyra Bieboo : Kau bergurau je kan weh , jangan bagi aku takut bolehkan ..
Ah Sheng : Aku serious lah weh , buat apa kau nak takot ? Kau tahu dah lama dah aku pendam perasaan ni , aku tunggu masa yang sesuai untuk luahkan perasaan aku kat kau . Akhirnya kau tahu mcm mana perasaan aku kat kau .
Kyra Bieboo : Err tak ada apa-2 laa , aku tahu kau bergurau . Kau cina laa ngek , ramai lagi perempuan cina yang lawa laa apek ..
Ah Sheng : Aku tak bergurau laa kyra , aku serious tak semestinya aku cina tak boleh bercinta dengan melayukan . Jodoh semua di tangan Tuhan . Kalau ditakdirkan kau dgn aku , mcm mana halangan ke apa ke , kau mesti tetap dgn aku betol tak apa aku cakap ? to your heart , i love you from my heart ...

Haha nak tahu apa kyra buat lepas tu ? kyra tak boleh tao kalau benda-2 macam nii jadi .. sebab kyra da anggap dia kawan kyra .. Kyra terus txt Ajid suruh Ajid baca semua .. haha apa lagi , meletus segala kemarahan mamat tu haha .. Ajid terus block Ah sheng tu daripada friendlist Kyra . Haha kyra tak kesah pun , biar laa ajid yang block .. Kyra tak cakap apa-2 pun , harap-2 lepas nii tak terserempak ngan Ah sheng tu .. Taknak laa , takut ada ... malu pun ada haha . Walaupun dia cina tapi cara dia berkata-2 tu macam melayu haha sangat fasih .. ajid , hehe jangan risau ea sayang ... i will always love you ;) THE END ... 

No comments:

Post a Comment