header

header

Friday, 29 June 2012

hidup berdikari :)



Hye sayang sayang semua :D ... Hmm entry kyra kali nii , kyra nak kongsi segala benda .. Kyra tak ada laa pandai nak bercerita so duduk diam-2 jangan gerak-2 ea .. Ok seperti yang anda semua maklum , kyra kan da nak masuk politeknik Port Dickson :) .. Hee muka senyum tapi hati Tuhan sahaja yang tahu .. T A K O T L A A !!!! ye laa kyra tak kenal siapa-2 pun kat sana :( .. Sadis kann , emm hope nanti kat sana dapat laa kawan yang sekepala kan . Sejak dua menjak nii kyra agak sebok , err tak ada laa sebok sangat .. Sengaja je menyebokkan diri haha .. 

Haritu Kyra pergi Bank Islam nak setelkan semua semuuuuaaaa pasal PTPTN bagai .. Masa nak buat tu , makcik tu panggil nama kyra .. " nadia syakirah " ok , dengan muka separuh konfiden kyra melangkah ke kaunter tu .. Then makcik tu buka mulut lalu berkata " awak nii dah nak sambung belajar ke , tengok IC .. Muka awak macam baru budak sekolah je " GRR !! apakah ? Kyra pun apa lagi , dengan megahnyaa keluar kan IC daripada beg duit kyra .. Haa diam makcik tu .. HAHA hey ! jangan pandang orang sebelah mata tao .. da 18 nii :) .. Tapi kyra mengaku kyra masih takut-2 nak hidup berdikari .. Mungkin sebab selama nii asik harapkan mama dengan ayah je yang buatkan semua benda hehe .. Nak pergi beli numb pin PTPTN kat BSN pun ajak mama teman lagi .. haha mula-2 dengan penuh yakin turun kereta .. Tapi bila nampak pakcik polisi bermisai tebal , terus ajak mama sekali haha .. Gugur segala semangat !! 

Hope after this , kyra dapat hidup berdikari :) .. Kyra kena keluar daripada kepompong nii untuk lebih yakin !! jyeeaahh !! GO KYRA GO GO GO !! HAHA .. Korang doakan kyra berjaya tao .. Akhir kata , Assalamualaikum ~ ! haha k bye :)

No comments:

Post a Comment