header

header

Thursday, 18 October 2012

Si Domok ♥ ♥ ♥


hey , hee besar bapak punya gambar tu kann .. HAHA , biarin aja deh  c(= *haha smiley tao to* . Actually tak ada benda pun nak membebel hari nii .. haha saje je jari ni nak gedik-2 menulis kat belog yang hampir bersawang ni hehe .. emm mesti ada yang tertanya-2 kan .. " si Kyra tu tak ada jumpa bakal suami ke kat Politeknik Port Dickson tu? '' AHAHA =) . Ok persoalannya kini , ada ke ?


Jawapan dia , of coz laa tidak !! hahaha mana boleh jumpa bakal suami lain kat sini .. tak ada yang berkenan pun kot hahaha .. Tak jumpa yang berkenan di hati .. Nak tao apa sebab ? hee sebab...... Tak pangdang pun laki-2 yang ada kat sini .. Yang Kyra kenal budak laki kat sini , budak kelas dekya dengan budak-2 daripada sekolah lama je .. Yang lain-2 hahaha kirim salam je laa ea hee.. Entah laa , masih tak terbuka hati untuk memandang sameon sameon yang ada dekat Politeknik ni .. Rasanyaa seorang pun dah cukup dah sekarang nii .. Walaupun kadang-2 Kyra sendiri berfikiran negatif .. Ye laa , gila tak fikir negatif .. Ajid kat Poli Perak , Kyra pula dekat Poli PD .. Kira cinta jarak jauh laa nii kann hahah .. Tapi semua yang negatif-2 tadi tu , kyra tepis , kyra elak lalu sepak ke luar daripada kotak fikiran Kyra ahaha hebat ryte ?


haha masa nii keluar dengan dia :) .. sampai pukul 10 malam tak silap hahaha .. sangat rindu saat-2 tu ... macam-2 kitaorang buat .. heih sampai naik bosan orang yang berniaga berdekatan tu asik nampak muka kitaorang je haha *ada aku kesah* . Padan muka , masa tu kitaorang menguasai tempat tu .. awak awak dan awak yang berniaga tu tengok je tao kami bersweet-2 .haha jangan jelly :p .. 


haha itu sahaja kot yang Kyra nak merepek meraban hari nii .. Cuma ada sikit pesanan untuk awok hee .. Bb , trust me please .... ingat tao , saya tak suka orang lain rampas orang yang saya sayang walaupun saya tahu yang saya tak sempurna .. Saya sudah pun jujur dengan awak everything , and wow ! u boleh terima semua baik dan buruk dekya :') .. Sangat terharu .. Terima kasih untuk semua semua semuuuuuaaaaa !!! You mean a lot to me bieboo .. Love you so much much muchiiiee  . You can take my heart forever if you like .. Oh ya , about your FB status hee melting melting melting (= .. Pakcik Bomba !! siram air dekat kyra sekarang ..


dear nadia♥
i hope you can read this status because i write it for you..i love you so much and i believe that u have know about it,hee..actually i miss you and i want to "manja-2" with you..hehe :) 
*to nadia syakirah♥ me heart you♥*

haha ada je ouh dia ni :) .. Yes i have read your status bb . I love you too and yup ! i know that sayang . and you know what , actually i miss you too domok ^_^ . manja-2 ? hahaha ok yang itu omey .. and last one , 
 ME HEART YOU TOO BIEBOO 








No comments:

Post a Comment